Вивчення стану викладання математики
Підсумки вивчення стану викладання математики
Ірина Володимирівна виявляє високий рівень професійної майстерності.
Вона вміє активізувати дитячу творчість, прищеплює учням інтерес до вивчення
математики, вдало використовує для
цього роботу в парах, широко використовує
можливості нетрадиційних уроків у формі уявних подорожей. На її уроках
витримується триєдина мета навчання, бо гра дозволяє легко і швидко повторити й закріпити
пройдений матеріал, розвиває логічне
мислення, виховує учнів у дусі колективізму.
Підсумки вивчення стану викладання математики
ДОВІДКА
про стан викладання та рівень навчальних
досягнень учнів 4 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Червоне з математики
Відповідно до п.
2 розділу 6 Річного плану загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Червоне
Гайворонського району Кіровоградської області на 2016 – 2017 навчальний рік у грудні 2016 року проведено
перевірку стану викладання
та рівня навчальних досягнень учнів з математики в 4 класі.
Протягом 4 років
навчання в даному класі математику викладала Семенюк Ірина Володимирівна –
вчитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії.
Проблемне питання вчителя: «Дидактичні ігри на уроках математики – засіб
підвищення якості знань».
Вивчення
стану викладання математики здійснювалося за такими напрямами:
1. Виконання
навчальних планів і програм, реалізація рекомендацій із викладання
математики.
2. Науково-теоретичний рівень
викладання.
3. Планування
навчального матеріалу, підбір тестових, індивідуальних,
диференційованих завдань, наочності тощо.
4. Дотримання
вимог єдиного орфографічного режиму.
5. Ефективність використання
міжпредметних зв’язків.
6. Методика
перевірки рівня знань учнів.
7. Упровадження активних форм і
методів навчання, новаційних технологій.
8. Методика
повторення пройденого матеріалу.
9. Раціональне
використання робочого часу.
10.Результати
навчання, якість знань, умінь і навичок учнів.
11.Виконання
вимог щодо ведення шкільної документації.
Із
метою перевірки викладання математики
членами комісії були відвідані уроки, вивчено
документацію вчителя і учнівські зошити,
проведено контрольні роботи, усне опитування,
перевірено оцінки тематичних атестацій. Завдяки цьому одержано об’єктивну
характеристику роботи вчителя, надано певні
рекомендації та внесено корективи до системи викладання.
В класі на вивчення математики відведено 4 години з
інваріантної складової робочого
навчального плану.
Матеріальна база кабінету задовільна, зібрано
велику кількість методичної літератури,
посібники, роздатковий матеріал, опорні таблиці.
Перевірка показала,
що вчитель працює за чинною навчальною програмою та за підручником,
рекомендованим Міністерством освіти і науки
України:
1. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів1-4 класи
(оновлена, 2016 р.)
2. Підручник «Математика. 4 клас». Л. В. Оляницька. К.: Видавничий
дім «Освіта», 2016 р.
Учитель
Семенюк І. В. впроваджує на своїх
уроках сучасні технології в тісному
зв'язку з набутим досвідом, вдало застосовує такі інтерактивні методи навчання,
як: «ланцюжок не розірви», «мозковий штурм», «думки вголос», «незакінчене
речення», «дерево рішень», «допитливий учень» велику увагу приділяє наочним,
практичним та дослідницьким методам. Із метою підвищення рівня знань учнів учитель проводить систематичне повторення навчального матеріалу, здійснює індивідуальний підхід у вивченні та повторенні матеріалу, доречно використовує демонстраційно-тренувальні
прийоми, прийоми запам’ятовування, ігрові прийоми, прищеплює учням стійкий інтерес до вивчення математики, забезпечує високу результативність та якість своєї роботи, залучає учнів до участі у різноманітних конкурсах:
Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «Кенгуру».
Рівень
знань, умінь та навичок учнів з математики вивчався шляхом аналізу контрольних робіт, які було проведено в 4 класі.
Для поліпшення навченості учнів вчитель використовує он-лайнові
сервіси, зокрема, освітнього онлайнового середовища «MIKSIKE».
Контроль
виконання вимог щодо ведення шкільної документації показав, що Семенюк І. В. веде
документацію з урахуванням усіх вимог та рекомендацій.
До виправлення помилок у письмових
роботах вчитель підходить уважно:
графічно неправильну написану літеру або цифру підкреслюєть червоним чорнилом і на полях
(чи в окремому рядку) дає зразок правильного їх написання, помилки в правописі виправляють
повністю, подають правильне написання.
Потрібно відзначити, що вчитель постійно
контролює якість виконання письмових робіт, кожна робота перевірена та оцінена. Усі записи в зошитах виконані чітко й охайно червоною пастою, є взірцем для
учнів.
Виходячи з вищесказаного та з метою
поліпшення стану викладання та
підвищення якості знань, умінь, навичок школярів з математики необхідно:
-
зосередити увагу на реалізації програмних вимог з математики;
-
виконувати методичні рекомендації щодо тематичного оцінювання навчальних
досягнень учнів;
-
працювати над питанням підвищення ефективності уроку та
організації позакласної роботи;
-
працювати над вдосконаленням методики проведення уроку через
впровадження новітніх педагогічних технологій;
-
ефективно використовувати сучасні інформаційні технології щодо
забезпечення підвищення пізнавального інтересу до вивчення математики;
-
забезпечувати ефективність індивідуальної роботи з учнями,
спрямовуючи її на подолання недоліків та прогалин у знаннях та практичних
навичках;
-
удосконалювати роботу з обдарованими дітьми, забезпечувати в
участь у різноманітних конкурсах,
турнірах;
-
працювати над поповненням кабінету необхідною наочністю,
демонстраційним, роздатковим матеріалом.
Немає коментарів:
Дописати коментар