Педагогічна рада розглядає питання:
удосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
планування та режиму роботи закладу;
варіативної складової робочого навчального плану;
переведення учнів (вихованців) до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;
підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
участі в інноваційній та експериментальній діяльності закладу, співпраці з вищими навчальними закладами та науковими установами;
морального та матеріального заохочення учнів (вихованців) та працівників закладу;
морального заохочення батьків та осіб, що їх замінюють, та громадських діячів, які беруть участь в організації навчально-виховного процесу;
притягнення до дисциплінарної відповідальності учнів (вихованців), працівників закладу за невиконання ними своїх обов’язків;
педагогічна рада розглядає також інші питання, пов’язані з діяльністю закладу.
Витяг з «Положення про загальноосвітній навчальний заклад»
Пам'ятка для вивчення ефективності підготовки та проведення
педагогічних рад
1. Планування організаційно-педагогічної та організаційно-методичної діяльності педагогічної ради. Перспективний план педрад. Підпорядкування тем педрад обраній науково-практичній проблемі.
2. Робота педагогічної ради згідно з "Положенням про педагогічну раду загальноосвітньої школи" та "Положенням про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад". Кількість педрад. Реґламент.
3. Забезпечення належного науково-теоретичного рівня педрад. Актуальність обговорених проблем. Тематика.
4. Форми проведення педагогічних рад.
5. Ефективність аналізу роботи за минулий навчальний рік на серпневій педраді.
6. Підготовка до конкретних засідань педрад (анкетування вчителів щодо проблеми, яка має розглядатися, вивчення цих анкет, доповнення їх аналізом заходів, що проводились у школі, та результатами внутрішньошкільного контролю). Контроль за підготовкою. Рекомендації вчителям, що виступають на педраді.
7. Етапи проведення засідання. Забезпечення активності вчителів під час обговорення винесеного на засідання питання. Періодичність виступів педагогів.
8. Підготовка проекту виваженого рішення. Прийняття рішення з урахуванням пропозицій і доповнень учасників засідання.
9. Створення умов, необхідних для виконання прийнятих рішень. Визначити виконавців рішення, врахувати їхні індивідуальні можливості, індивідуальні якості, здібності, досвід.
10. Організація виконання рішення (чітка програма діяльності педагогічного колективу на певний період).
11. Контроль за виконанням рішення педагогічної ради.
Немає коментарів:
Дописати коментар