вівторок, 31 січня 2017 р.

Про педагогічну раду

Педагогічна рада розглядає питання:
удосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
планування та режиму роботи закладу;
варіативної складової робочого навчального плану;
переведення учнів (вихованців) до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;
підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
участі в інноваційній та експериментальній діяльності закладу, співпраці з вищими навчальними закладами та науковими установами;
морального та матеріального заохочення учнів (вихованців) та працівників закладу;
морального заохочення батьків та осіб, що їх замінюють, та громадських діячів, які беруть участь в організації навчально-виховного процесу;
притягнення до дисциплінарної відповідальності учнів (вихованців), працівників закладу за невиконання ними своїх обов’язків;
педагогічна рада розглядає також інші питання, пов’язані з діяльністю закладу.

  Витяг з «Положення про загальноосвітній навчальний заклад»


Пам'ятка для вивчення ефективності підготовки та проведення
педагогічних рад

1. Планування організаційно-педагогічної та організаційно-методичної діяльності педагогічної ради. Перспективний план педрад. Підпорядкуван­ня тем педрад обраній науково-практичній проблемі.
2. Робота педагогічної ради згідно з "Положен­ням про педагогічну раду загальноосвітньої школи" та "Положенням про середній загальноосвітній на­вчально-виховний заклад". Кількість педрад. Реґламент.
3. Забезпечення належного науково-теоретично­го рівня педрад. Актуальність обговорених проблем. Тематика.
4. Форми проведення педагогічних рад.
5. Ефективність аналізу роботи за минулий навчальний рік на серпневій педраді.
6. Підготовка до конкретних засідань педрад (ан­кетування вчителів щодо проблеми, яка має розгля­датися, вивчення цих анкет, доповнення їх аналізом заходів, що проводились у школі, та результа­тами внутрішньошкільного контролю). Контроль за підготовкою. Рекомендації вчителям, що виступа­ють на педраді.
7. Етапи проведення засідання. Забезпечення ак­тивності вчителів під час обговорення винесеного на засідання питання. Періодичність виступів педагогів.
8. Підготовка проекту виваженого рішення. Прийняття рішення з урахуванням пропозицій і до­повнень учасників засідання.
9. Створення умов, необхідних для виконання прийнятих рішень. Визначити виконавців рішення, врахувати їхні індивідуальні можливості, індивіду­альні якості, здібності, досвід.
10. Організація виконання рішення (чітка про­грама діяльності педагогічного колективу на певний період).
11. Контроль за виконанням рішення педагогічної ради.

Немає коментарів:

Дописати коментар