Вимоги до
сучасного уроку
1. Точне й творче дотримання програмно-методичних вимог до уроку.
2. Урахування реальних навчальних можливостей різних вікових категорій учнів,
класів, рівня їхньої вихованості та розвитку.
3. Обмірковування й вирішення в єдності завдань освіти, виховання, психічного
розвитку; виокремлення найважливіших домінантних завдань уроку, їх
конкретизація з урахуванням особливостей і можливостей класного колективу.
4. Вибір раціональної структури й темпу проведення уроку.
5. Концентрація уваги школярів на засвоєнні найважливіших наукових понять,
теоретичних положень, закономірностей.
6. Забезпечення практичної спрямованості навчального процесу.
7. Розширення арсеналу вибору методів переважно за рахунок активних, інтенсивних
методів.
8. Сполучення загальнокласних форм роботи з груповими та індивідуальними.
10. Формування в усіх учнів усвідомленого й активного ставлення до своєї навчальної
діяльності.
11. Спілкування з учнями на основі принципу сполучення вимогливості з повагою до
особистості школяра.
12. Дотримання сприятливих для роботи на уроці гігієнічних і естетичних умов.
13. Визначення змісту та обсягу домашнього завдання.
14. Чіткість у дотриманні плану уроку й одночасна готовність гнучко перебудовувати
його хід при зміні навчальних ситуацій.
15. Виявлення в ході самоаналізу отриманих на уроці результатів навчання, виховання
й розвитку школярів, урахування результатів самоаналізу при плануванні
наступних уроків.
16. Спрямованість на високі кінцеві результати, на підвищення якості та
ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості.
17. Комфортність учителя й учнів у системі їхньої взаємодії, яка будується на
основі співпраці. Переважання діалогічного стилю спілкування «учитель — учень».
18. Побудова уроку на основі врахування:
•
програмних вимог;
•
можливостей учнів;
•
можливостей і творчого потенціалу вчителя.
19. Чіткість дидактичного призначення уроку:
•
засвоєння нових знань;
•
перевірка та облік навчальних досягнень;
•
узагальнення та систематизація знань і навичок учнів;
•
комбінований тощо.
20. Комплексне вирішення завдань навчання, виховання й розвитку.
21. Застосування різноманітних форм, методів, засобів навчання, методик.
22. Застосування інноваційних технологій, авторських технологій викладання.
23. Використання активних форм проведення уроку.
24. Забезпечення міжпредметних та внутрішньопредметних зв'язків.
25. Вдале керівництво навчально-пізнавальною діяльністю учнів.
26. Належні матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні умови.
27. Забезпечення розвитку позитивної мотивації до процесу навчальної діяльності,
виховання здатності до навчання впродовж життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар